8 nieuwe bestuursleden bij N-VA Opwijk- Mazenzele

Op 15 januari 2018

Tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van N-VA Opwijk- Mazenzele maakte lijsttrekker Inez De Coninck, tevens Parlementslid en schepen, met trots 8 nieuwe bestuursleden bekend.

“ Samen met alle andere bestuursleden en mandatarissen ben ik dan ook zeer verheugd en fier dat er zich telkens weer nieuwe leeuwen en leeuwinnen aansluiten.” Aldus Inez De Coninck

De nieuwe bestuursleden werden naar voren geroepen en kregen elk een fles als bedanking. Deze werden overhandigd door Els Van Buggenhout en Linda Verbesselt.

Deze nieuwe mensen zullen zeker hun steentje bijdragen aan de werking van N-VA Opwijk- Mazenzele en vooral ook aan de verkiezingen van oktober 2018.

N-VA Opwijk- Mazenzele stapt dus niet alleen met een valies aan realisaties naar de kiezer maar ook met een heel sterk team. Opvallend is dat er bij deze nieuwe krachten ook veel jonge mensen zijn. In onze volgende huis aan huis bladen zullen we deze mensen aan het woord laten zodat u ze beter kan leren kennen.

Op de foto ziet u van links naar rechts:

Rudy De Maesschalk (nieuw), Willem De Pauw (nieuw), Els Van Buggenhout (gemeenteraadslid, fractieleider), Koen Merci (nieuw), Bart De Velder (nieuw), Linda Verbesselt (OCMW raadslid), Inez De Coninck (lijsttrekker), Maria Roggeman (nieuw), Maaike Deleu (nieuw), Kelly De Swaef (nieuw) en Sophie Schollaert (nieuw)