Inhuldiging zorgcampus Opwijk na realisatie omgevingswerken

Op 18 december 2014, over deze onderwerpen: Welzijn en sociale zaken

Op 14 december 2014 vond de officiële en feestelijke inhuldiging plaats van de zorgcampus na realisatie van de toch wel ingrijpende omgevingswerken. Dit was toevallig dag op dag 9 maand na de officiële opening van het serviceflatgebouw De Vlindertuin in aanwezigheid van onze Vlaamse minister president Geert Bourgeois. Deze keer was het onze OCMW voorzitter en schepen van Welzijn Patrick De Smedt die samen met Inez De Coninck het lint mocht doorknippen. De ganse campus oogt nu fantastisch. Er werd een prachtig terras aangelegd met daarbij een petanquebaan, bewegingstoestellen, een publieke parking voor 58 wagens, verlichting, fietsenstallingen en zitbanken, ook nog groenbeplanting en een nieuwe toegangsweg met een zeer toegankelijk voet/fietspad. Het resultaat van een samenwerking tussen gemeente, OCMW en VMSW. Het OCMW en de gemeente beschikken nu over een infrastructuur waarmee de volgende decennia met vertrouwen mag tegemoet gezien worden.